Bij Maeseo zijn we van mening dat kennis en interesse in een productgroep hand in hand gaan. Ofwel, wij verkopen alleen producten waar we zelf affiniteit mee hebben.  Hierdoor is het niet alleen voor ons makkelijker om advies te geven, we kunnen ook beter advies geven.

Naast advies is service, klantvriendelijkheid en duidelijk informatie en communicatie voor ons erg belangrijk. Hoe we dit doen is eigenlijk heel simpel; we kijken wat wij persoonlijk prettig of juist irritant vinden bij het online winkelen en verwerken dit in onze webshops. Zo zijn er op onze webshops altijd live voorraad weergaven en is bijv. ‘voor vandaag besteld, morgen in huis’ ook echt de volgende dag in huis. Is een product defect? Wij wimpelen u niet af met ‘neem maar contact op met de fabrikant’. Vanzelfsprekend nemen wij daarin onze verantwoordelijkheid als verkoper en regelen wij alles met de fabrikant.

Dat we service en klantvriendelijkheid serieus nemen blijkt volgens ook wel uit de beoordelingen via Webwinkelkeurmerk, het gemiddelde van alle webshops ligt op een 9,3!